Klienditoe spetsialist

Õpi tõhusaid klienditeeninduse tehnikaid ja alusta karjääri kaasaegses ettevõttes!

Link to this page location: #about

Miks on klienditugi vajalik?

  • Ettevõttele: aitab kliente hoida, tagades nende rahulolu ja lojaalsuse, mis mõjutab otseselt majandustulemusi
  • Klientidele: pakub kiiret abi ja lahendusi, säilitades usalduse ja rahulolu toote kasutamisel
  • Analüütikutele: kogub tagasisidet, aitab leida toote nõrku kohti ja suunab parendustegevusi

See on amet, kus väärtustatakse empaatiat, kuulamisoskust ja probleemilahendust. Meie kursus aitab neid omadusi arendada ning õpetab professionaalseid töövahendeid ja tehnikaid, et edukalt töötada igas suuruses ettevõttes.

Link to this page location: #program
Klienditoe spetsialist
  • 102 akadeemilist tundi
Plokk 1: Klienditoe roll ja ülesanded
Plokk 2: Kommunikatsioon ja teenindusmõtlemine
Plokk 3: Töötamine keerulistes olukordades
Plokk 4: CRM ja klienditoe tööriistad

Plokk 5: Tõhusus ja meeskonnatöö

Plokk 6: Tööle kandideerimiseks ettevalmistumine
Link to this page location: #teachers

Kursuse autor ja lektor

Alina Zhafiarova

  • Müügijuht ja kliendiedu spetsialist
  • Keeleõpetaja 10-aastase kogemusega
  • Inglise keele C2 taseme sertifikaat
Link to this page location: #reviews
Link to this page location: #cta

Tulge veebikursusele ja õppige klienditööks vajalikke oskusi!

Klienditoe spetsialist

  • 10 nädalat
  • Vene keeles
  • 1000 eurot
Link to this page location: #faq

Korduma kippuvad küsimused

Millised on kursuse "Klienditoe spetsialist" peamised eelised?
Kas kursusel osalemiseks on vaja eelnevat haridust või töökogemust klienditoes?
Kuidas kursus aitab tööle kandideerimisel pärast selle lõpetamist?
Millised lisavahendid on kursusel õppijatele ette nähtud?
Milline on kursuse ajakava ja õppeformaat?
Millised karjäärivõimalused avanevad pärast kursuse läbimist?

Küsimusi on veel?
Kirjuta meile Telegramis

Meie meeskond vaatab sinu päringu kiiresti läbi ja vastab kõigile küsimustele

Link to this page location: #contacts